expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

LATAR BELAKANG DRS & KELUARGA ENTERPRISE

LATAR BELAKANG DR.S & KELUARGA ENTERPRISE

Dr.S & Keluarga Enterprise diasaskan oleh pakar Iridologi Malaysia Dr. Sulaiman Mohd dan Pakar Pengamal Iridologi Tuan Zaifatul Akmal pada Mac 2018 dengan menjalankan perkhidmatan kesihatan menyeluruh bersesuaian dengan visi dan objektif penubuhan Dr.S & Keluarga Enterprise, iaitu untuk mempelopori kesihatan yang terbaik dengan harga yang berpatutan di samping mengekalkan etika dan profesionalisme perubatan.

Pasukan pakar perubatan profesional Dr.S & Keluarga Enterprise, terdiri daripada individu yang dipilih dengan teliti dan berdedikasi. Mereka semua berpengalaman dalam rawatan Iridologi yang unik, sistematik dan menakjubkan tanpa menggunakan peralatan yang canggih untuk mengesan punca penyakit dalam tubuh manusia dengan tepat dan paling penting tidak menyusahkan pesakit.

CEPAT, TRADISIONAL DAN MODEN
Kami memahami bahawa ramai pesakit menghadapi kesukaran untuk mendapatkan rawatan perubatan segera apabila diperlukan. Tempoh perkhidmatan masa yang singkat dan beratur panjang, menyebabkan anda tidak mendapat bantuan yang anda perlukan.

Kami memastikan pentadbiran yang minimum dan bantuan pantas apabila anda memerlukannya. Pakar perubatan tradisional dan moden kami boleh membantu anda dengan pelbagai masalah kesihatan.

PAKAR IRIDOLOGI MALAYSIA DR. SULAIMAN MOHD PERINTIS DR.S & KELUARGA ENTERPRISE

PAKAR PENGAMAL IRIDOLOGI TUAN ZAIFATUL AKMAL TUAN BESAR PENERAJU DR.S & KELUARGA ENTERPRISE DARI TAHUN 2018 SEHINGGA KINI



















RAWATAN ALTERNETIF OLEH MIRUL DR.S
 
MAKLUMAT SISTEM TEMUJANJI ONLINE KLINIK PAKAR DR. S & KELUARGA ENTERPRISE SETIAP HARI

PENDAFTARAN SECARA ONLINE 
Klik Disini

WAKTU OPERASI SETIAP HARI
Isnin - Jumaat: 9.00 am - 9.00 pm
Sabtu: 9.00 am - 5.00 pm
Ahad: 9.00 am - 2.00 pm

KECEMASAN:
24 jam

NOTA PENTING:
Tuan/puan diminta mematuhi dan datang mengikut tarikh dan masa temujanji yang ditetapkan. Tuan/puan juga digalakkan untuk datang awal untuk urusan pendaftaran dan lain-lain hal.


Kami sedia menawarkan perkhidmatan rawatan, jika anda mempunyai sebarang simptom, tanda-tanda awal seperti batuk berterusan, lengan kiri, leher, dagu atau belakang terasa lemah atau kebas, sesak nafas, letih, sakit perut, peluh sejuk, lesu, pening, penurunan berat badan yang drastik, pendarahan, perubahan kulit, loya, berpeluh malam dan lain-lain.

Jangan biarkan penyakit mengganggu kesihatan anda. Bangkitkan semangat, sematkan dalam hati dan fikiran bahawa setiap penyakit samaada serius atau tidak pasti ada penawarnya.

Jom bertekad untuk ikhtiar, hubungi kami, tekan logo WhatsApp sekarang: