expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

PENYAKIT JANTUNG, DIAGNOSIS, RAWATAN JANTUNG, PEMULIHAN JANTUNG DAN TESTIMONI PESAKIT JANTUNG

BERITA BAIK UNTUK PESAKIT JANTUNG. UJIAN DIAGNOSIS, RAWATAN BMT, PENAWAR BIOTECH, PERUBAHAN GAYA HIDUP SIHAT JANTUNG DAN PEMULIHAN JANTUNG

APAKAH PENYAKIT JANTUNG
Penyakit jantung adalah sebarang keadaan yang menjejaskan struktur atau fungsi jantung. Ia juga dipanggil penyakit KARDIOVASKULAR, yang bermaksud penyakit jantung dan saluran darah.


Terdapat pelbagai jenis penyakit jantung. Sesetengah anda mungkin dilahirkan, dipanggil penyakit jantung kongenital. Jenis lain berkembang sepanjang hayat anda.

PENYAKIT ARTERI KORONARI (JUGA DIPANGGIL PENYAKIT JANTUNG KORONARI)
Merupakan jenis penyakit jantung yang paling biasa. Ia berlaku perlahan-lahan dari semasa ke semasa apabila bahan melekit yang dipanggil plak terkumpul di dalam arteri yang membekalkan otot jantung anda dengan darah. Plak menyempitkan atau menyekat aliran darah ke otot jantung dan boleh menyebabkan masalah jantung yang lain.


ANGINA - SAKIT DADA AKIBAT KEKURANGAN ALIRAN DARAH
Serangan jantung - apabila sebahagian daripada otot jantung mati akibat kehilangan aliran darah


KEGAGALAN JANTUNG
Apabila jantung anda tidak dapat mengepam darah yang mencukupi untuk memenuhi keperluan badan anda


ARITMIA
Masalah dengan kadar atau irama degupan jantung anda. Jenis penyakit jantung lain mungkin menjejaskan injap jantung atau otot jantung anda (kardiomiopati).


APA YANG MENYEBABKAN PENYAKIT JANTUNG?
Punca penyakit jantung bergantung kepada jenis penyakit. Beberapa punca yang mungkin termasuk gaya hidup, genetik, jangkitan, ubat-ubatan dan penyakit lain.

APAKAH RAWATAN UNTUK PENYAKIT JANTUNG?
Pelan rawatan untuk penyakit jantung bergantung pada jenis penyakit jantung yang anda alami, betapa seriusnya gejala anda dan keadaan kesihatan lain yang anda alami.

RAWATAN KAEDAH IRIDOLOGI:
Ujian Diagnosis
Rawatan BMT oleh Iridologists, Penawar Biotech, Perubahan gaya hidup sihat jantung
Pemulihan jantung

Ujian melalui Iridologi boleh mengesan degupan jantung tidak teratur dan membantu menentukan sama ada injap menyempit atau bocor yang tidak ditemui semasa peperiksaan ECG biasa. Ia menunjukkan bagaimana darah bergerak melalui injap jantung dan jantung.

Ujian senaman atau ujian tekanan, selalunya melibatkan berjalan di atas treadmill atau menunggang basikal pegun semasa jantung dipantau. Ujian senaman membantu mendedahkan bagaimana jantung bertindak balas terhadap aktiviti fizikal dan sama ada gejala penyakit jantung berlaku semasa senaman.

Sesetengah ubat jantung mempunyai kesan sampingan, pakar Iridologi akan menilai berdasarkan keputusan Diagnosis untuk menentukan rawatan dan penawar biotech yang sesuai untuk anda. Seorang pakar Iridologi akan membincangkan pilihan rawatan dan memutuskan yang terbaik untuk anda dan keadaan anda.

BOLEHKAH PENYAKIT JANTUNG DICEGAH?
Anda mungkin boleh mengurangkan risiko penyakit jantung tertentu dengan membuat perubahan gaya hidup sihat jantung dan menguruskan sebarang keadaan perubatan lain yang anda ada.

DIAGNOSIS
Untuk mendiagnosis penyakit jantung, pembekal penjagaan kesihatan anda akan menyemak sejarah perubatan dan keluarga anda, dan memberi anda peperiksaan fizikal yang lengkap. Mereka juga mungkin menjalankan ujian. Jenis ujian bergantung pada tanda dan gejala yang anda alami.

RAWATAN
Rawatan untuk penyakit jantung termasuk rawatan BMT oleh Iridologists, penawar Biotech dan ubat-ubatan, perubahan gaya hidup (pemakanan sihat, kekal aktif, mengurangkan tekanan). Rawatan bergantung pada jenis dan keterukan penyakit jantung anda.

PEMULIHAN
Pemulihan jantung ialah program senaman, pendidikan dan kaunseling yang diperibadikan untuk membantu anda pulih daripada penyakit jantung. Pemulihan akan membantu anda mendapatkan semula kekuatan anda dan mengurangkan risiko anda mengalami masalah jantung lain pada masa hadapan.


 
 

 
MAKLUMAT SISTEM TEMUJANJI ONLINE PUSAT RAWATAN PAKAR DR. S & KELUARGA ENTERPRISE SETIAP HARI

PENDAFTARAN SECARA ONLINE 
Klik Disini

WAKTU OPERASI SETIAP HARI
Isnin - Jumaat: 9.00 am - 9.00 pm
Sabtu: 9.00 am - 5.00 pm
Ahad: 9.00 am - 2.00 pm

KECEMASAN:
24 jam

NOTA PENTING:
Tuan/puan diminta mematuhi dan datang mengikut tarikh dan masa temujanji yang ditetapkan. Tuan/puan juga digalakkan untuk datang awal untuk urusan pendaftaran dan lain-lain hal.


Kami sedia menawarkan perkhidmatan rawatan, jika anda mempunyai sebarang simptom, tanda-tanda awal seperti batuk berterusan, lengan kiri, leher, dagu atau belakang terasa lemah atau kebas, sesak nafas, letih, sakit perut, peluh sejuk, lesu, pening, penurunan berat badan yang drastik, pendarahan, perubahan kulit, loya, berpeluh malam dan lain-lain.

Jangan biarkan penyakit mengganggu kesihatan anda. Bangkitkan semangat, sematkan dalam hati dan fikiran bahawa setiap penyakit samaada serius atau tidak pasti ada penawarnya.

Jom bertekad untuk ikhtiar, hubungi kami, tekan logo WhatsApp sekarang: