expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

TESTIMONI PESAKIT STROK - TANGAN KANAN TAK BOLEH ANGKAT, SENTIASA MENGGIGIL

BERITA BAIK UNTUK MEREKA YANG MENGALAMI STROK

Strok iskemia akut berlaku apabila saluran yang membekalkan darah ke otak terhalang, biasanya oleh bekuan darah. Segumpal darah besar menghalang aliran darah ke hemisfera kiri, yang mengawal pertuturan dan ingatan.

Apabila bekalan darah terganggu, otak anda tidak lagi mendapat oksigen dan nutrien yang diperlukan, menyebabkan sel-sel otak mati seketika.

Bagaimanakah pasukan Iridologi dari Dr S & Keluarga Enterprise mendapat inspirasi merawat dan memulihkan pesakit strok.

Dalam kaedah Iridologi, kepakaran dan kecekapan dalam BMT oleh Iridologists Dr. S berfungsi dengan mengalihkan aliran darah dalam bekuan dan menolaknya ke dinding arteri, memulihkan aliran darah dan melegakan tekanan.

Keluarga dan rakan pesakit sekurang-kurangnya menggalakkan dan membantu pesakit mendapat rawatan yang sewajarnya.

 
MAKLUMAT SISTEM TEMUJANJI ONLINE PUSAT RAWATAN PAKAR DR. S & KELUARGA ENTERPRISE SETIAP HARI

PENDAFTARAN SECARA ONLINE 
Klik Disini

WAKTU OPERASI SETIAP HARI
Isnin - Jumaat: 9.00 am - 9.00 pm
Sabtu: 9.00 am - 5.00 pm
Ahad: 9.00 am - 2.00 pm

KECEMASAN:
24 jam

NOTA PENTING:
Tuan/puan diminta mematuhi dan datang mengikut tarikh dan masa temujanji yang ditetapkan. Tuan/puan juga digalakkan untuk datang awal untuk urusan pendaftaran dan lain-lain hal.


Kami sedia menawarkan perkhidmatan rawatan, jika anda mempunyai sebarang simptom, tanda-tanda awal seperti batuk berterusan, lengan kiri, leher, dagu atau belakang terasa lemah atau kebas, sesak nafas, letih, sakit perut, peluh sejuk, lesu, pening, penurunan berat badan yang drastik, pendarahan, perubahan kulit, loya, berpeluh malam dan lain-lain.

Jangan biarkan penyakit mengganggu kesihatan anda. Bangkitkan semangat, sematkan dalam hati dan fikiran bahawa setiap penyakit samaada serius atau tidak pasti ada penawarnya.

Jom bertekad untuk ikhtiar, hubungi kami, tekan logo WhatsApp sekarang: